Reklamace a záruka

Přišlo vám poničené zboží nebo je s ním po pár měsících nošení něco v nepořádku? V Bennonu se reklamací nebojíme. Zboží u nás můžete reklamovat podle zásad reklamačního řádu v několika jednoduchých krocích.

Standardní délka pro vyřízení reklamace je 1 měsíc. Přidejte se před nákupem do Klubu machrů, a vaši reklamaci pak vyřídíme přednostně do 15 dnů. Spolu s prioritní reklamací získáte slevu 200 Kč na svou první objednávku nad 800 Kč a další výhody.

Vyplňte DPD formulář

Vytiskněte a vyplňte formulář pro reklamaci.

Reklamační formulář

Balík připravte k odeslání

Formulář přiložte do krabice s čistým zbožím.

Balík pošlete zpět

Neposílejte balík na dobírku – nebude převzatý.

Dobře zabalený balík zašlete na adresu:

BENNON group a. s.
Třída Tomáše Bati 5658, 760 01 Zlín
Areál Svit, 103. budova

Počkejte, až vám napíšeme

Teď už je to na nás. Reklamaci prověříme a o jejím výsledku vás budeme informovat do 30 dnů od obdržení balíku.

Lhůta pro uplatnění reklamace se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny nevhodným používáním, nesprávnou manipulací nebo úmyslným poškozením výrobku.

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady nebo znehodnocení zboží, což může být důvodem k odmítnutí reklamace.

Napište nám na reklamace@bennon.cz a vše společně vyřešíme.

Získejte 200 Kč
na první nákup

Přidejte se do Klubu machrů BNN a získejte slevu 200 Kč pro objednávku nad 800 Kč a další výhody:

Sezónní slevy & akce pro členy

Prioritní vyřízení reklamace do 15 dní

Doprava zdarma i na vratky

Zákaznická
podpora

Otevírací doba

Po–Pá: 8.00–15.00

Tel. číslo