Reklamace a záruka
Přišlo vám poničené nebo jiné zboží nebo je s ním po pár měsících nošení něco v nepořádku? V Bennonu se reklamací nebojíme. Zboží u nás můžete reklamovat podle zásad reklamačního řádu v několika jednoduchých krocích.
Standardní délka pro vyřízení reklamace je 1 měsíc. Přidejte se před nákupem do Klubu Machrů, a vaši reklamaci pak vyřídíme přednostně do 15 dnů. Spolu s prioritní reklamací získáte slevu 5 % na vše a další výhody.
Vyplňte reklamační formulář
Vytiskněte a vyplňte formulář pro reklamaci. Pokud požadujete zaslat zboží na jinou adresu než fakturační, připište tuto informaci přímo do formuláře.
Balík připravte k odeslání
Formulář přiložte do krabice s čistým zbožím.
Balík pošlete zpět
Dobře zabalený balík zašlete na adresu:
BENNON Group a. s.
Třída Tomáše Bati 5658
760 01 Zlín
Česká republika
Počkejte, až vám napíšeme
Teď už je to na nás. Reklamaci prověříme a o jejím výsledku vás budeme informovat do 30 dnů od obdržení balíku.
Lhůta pro uplatnění reklamace se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny nevhodným používáním, nesprávnou manipulací nebo úmyslným poškozením výrobku.
Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady nebo znehodnocení zboží, což může být důvodem k odmítnutí reklamace.
Napište nám na reklamace@bennon.cz a vše společně vyřešíme.