Reklamace zboží

Přišlo vám poničené zboží nebo je s ním po pár měsících nošení něco v nepořádku? V Bennonu se reklamací nebojíme. Zboží u nás můžete reklamovat podle zásad reklamačního řádu v několika jednoduchých krocích.

Standardní délka pro vyřízení reklamace je 1 měsíc. Přidejte se před nákupem do Klubu machrů, a vaši reklamaci pak vyřídíme přednostně do 15 dnů. Spolu s prioritní reklamací získáte slevu 200 Kč na svou první objednávku nad 800 Kč a další výhody.

Vyplňte DPD formulář

Vytiskněte a vyplňte formulář pro reklamaci.

Reklamační formulář

Balík připravte k odeslání

Formulář přiložte do krabice s čistým zbožím.

Balík pošlete zpět

Neposílejte balík na dobírku – nebude převzatý.

Dobře zabalený balík zašlete na adresu:

BENNON group a. s.
Třída Tomáše Bati 5658, 760 01 Zlín
Areál Svit, 103. budova

Počkejte, až vám napíšeme

Teď už je to na nás. Reklamaci prověříme a o jejím výsledku vás budeme informovat do 30 dnů (členy Klubu machrů do 15 dnů) od obdržení balíku.

Nevíte si s něčím rady? Napište nám na reklamace@bennon.cz nebo nám zavolejte na +420 571 819 381 a vše společně vyřešíme. 

Odeslání
do 24 hodin

30 dní
na vrácení

Doprava zdarma
od 999 Kč

Oficiální
e-shop značky

Získejte 200 Kč
na první nákup

Přidejte se do Klubu machrů BNN a získejte slevu 200 Kč pro objednávku nad 800 Kč a další výhody:

Sezónní slevy & akce pro členy

Prioritní reklamace do 15 dní

Doprava zdarma i na vratky

Zákaznická
podpora

Otevírací doba

Po-Pá 8:00 – 15:00

Tel. číslo