Reklamace zboží
Přišlo vám poničené zboží nebo je s ním po pár měsících nošení něco v nepořádku? V Bennonu se reklamací nebojíme. Zboží u nás můžete reklamovat podle zásad reklamačního řádu v několika jednoduchých krocích.
Standardní délka pro vyřízení reklamace je 1 měsíc. Přidejte se před nákupem do Klubu machrů, a vaši reklamaci pak vyřídíme přednostně do 15 dnů. Spolu s prioritní reklamací získáte slevu 200 Kč na svou první objednávku nad 800 Kč a další výhody.
Balík připravte k odeslání
Formulář přiložte do krabice s čistým zbožím.
Balík pošlete zpět
Dobře zabalený balík zašlete na adresu:
BENNON group a. s.
Třída Tomáše Bati 5658, 760 01 Zlín
Areál Svit, 103. budova
Počkejte, až vám napíšeme
Teď už je to na nás. Reklamaci prověříme a o jejím výsledku vás budeme informovat do 30 dnů (členy Klubu machrů do 15 dnů) od obdržení balíku.
Nevíte si s něčím rady? Napište nám na reklamace@bennon.cz nebo nám zavolejte na +420 571 819 381 a vše společně vyřešíme.